04 Haziran 2012

Ayaklara özgürlük

Yaz mevsimi artık yavaştan göz kırpmaya başladı ama evimiz biraz serin olduğundan bizim eve yaz henüz hiç gelmedi. Efe kıştan beri kat kat giyindiği için kollarının çıplak olması, şort giymek filan ona epey enteresan geliyor. Son numarası üstündeki kıyafetleri çıkartmak ama özellikle ÇORAP :) Yaşasın ayakların özgürlüğü sonra da son sürat kaç bakalım, çıpır çıpır, değme keyfine.
Onun deniz ve kum ikilisi ile karşılaşacağı günü merakla bekliyorum... Keyifli ve süper yorucu olucak onu da biliyorum. Sanırım Temmuz ayında Bodrum'da bu tecrübeyi yaşayacağız ;))
Son günlerin bir diğer haberi ise hayatında 2.kez kısaltılan saçları bebeğimin. Ancak berberde durmadığından önce sokakta sonra babanın dükkanından devam eden gözüyaşlı bir macera...
İşte son günlerden birkaç foto;

Babamla berber maceramız... Yer: Nenehatun Caddesi :))

Dedem, Babaannem, Amcam ve Annemlerle Hacı Arif Bey, bende büyüdüm beraber sofrada yemek yedik...

Babam yoğurtlu bulgurumu yedirirken annem dikkatimi dağıttı :))

Balkonda şişe kapmaca ;)

Bir Cumartesi gezmesi sonunda eve dönüş yorgunluğu

Sanırım biraz büyük, ama yakışmışşş!!

Hem emziğini yere atma diyorlar hem de uzatınca elimden almıyorlar, Anne al şunu elimden.

İşte parka da giderim, arkadaş da bulurum, siz beni ne sandınız?

Lia'yı çok seviyorum ama neden hep elimden tutuyor ki? Ben koşmak istiyorum.

Anneannem ve ben keyif yapıyoruz. Nadiren yerimde oturduğum an lardan biri

Hiç yorum yok: