08 Ocak 2013

2013'ün ilk postu

Efe artık 23 aylık bir minik delikanlı... Kelimeler aldı başını gidiyor: otur, kar, aç, iki, Lia... gibi. Ama asıl komik olan bunları söylerken cümlelerin geri kalanını beden diliyle tamamlaması. Anne otu diyo bana bu arada da beni oturtmaya çalışıyor, anlam kuvvetlensin diye. Yada televizyonda sevdiği çizgi film başladığında evde kim varsa tek tek çağırıyor, anne, Lia, baba BAMBA yani Billy & BamBam :))
Yılbaşına geri dönersek... Serkan'larla Annem'lerle hepberaber annemde yemek yedik, geç olmadan evimize döndük Efe'ciği yatırdık ve Aybegümlere gittik. Sakin & tatlı bir akşamdı.
Gündüz öğlen saatlerinde Anneannemi de alıp anneme gittik erkenden. Serkanlar geldi, hep beraber soframızı hazırladık. Muhabbet, fotoğraf derken zaman su gibi akıp gitti.  Baktık oğluşun uykusu geliyor, evimize geldik. Aybegüm bize yılbaşı temalı bir ortam yapmış, her yerde noel babalar, mumlar... Sabaha karşı uykuma yenildiğimden eve gelip attım yatağa kendimi. Ertesi gün pert olunmayan bir yılbaşı gibisi yok :))
Sonra Serkan'ları gönderdik, dedemiz geldi. Babaannemiz ise Bakü'de hala. Dün sabah kahvaltıya gittik, Efe sahneyi feth etti diyebilirim, fotolar ekte :))
Şimdi usul usul kar yağıyor tahmin ediyorum bizimki "Kağ" diye cama yapışmıştır, bu durumda hedef eve varıp, oğlanı kapıp yürüyüş yapmak.
İşte fotolar:


2013 yılbaşısı, bu resimde Umut yok, 1 dakika...

İşte burda, burda da Serkan yok! :))


Minik erkeğim kendini uykuya teslim etmiş...

Aybegüm teyzesi istavrit yedirirken (artık oğlum balık yemiyor diyemiyeceğim :)

Yer: Behzat, Pazar sabahı kuşum müzik yaparken :)

Dedesi mi şık, torunu mu?

Anne bak ayakkabıları yok diyor bana

Gül oğlum, poz ver bana dedim :))

Hiç yorum yok: