11 Kasım 2011

İlk Kurban Bayramımız geride kaldı

İlk Kurban Bayramımızı da bitirdik. Efe'cik bu bayram ilk defa akranları ile beraberdi. Onun için çok değişik bir bayram oldu eminim. 1.gün sabah babaanne ve dedemizi ziyaret ettik. Kahvaltımızı yaptık biraz oturduk derken baba - oğul birde güzel uyku çektiler. Sonra anneannemi görmek için Afife Teyzelerin evine gittik. Samime Teyze, Afife Teyze ve anneannem oradaydı. Onlarında gönlünü alıp, Tülay Teyzelere geçtik. Esra, Enis ve Bartu gelmişler Istanbul'dan. Orada Efe, Bartu ve Akya oynadılar. İki yakışıklı sarı böcek yanyana gelince nefis bir görüntü çıktı ortaya. Taa ki Efe, Bartunun saçlarına yapışana kadar gayet güzel oynadılar. Efe bir anda Bartunun saçlarına iki eli yapışınca Bartu haklı olarak kızdı,üzüldü, canı yandı ama Efe'nin bilerek yapmadığını anladığından olsa gerek hiç sesini çıkarmadı. Bizimkinin henüz el ayarı pek yok (ama gücü var!). Sonrada unutup gittiler... Ordan kalkıp evimize geldik.
Ertesi gün hep evdeydik sayılır,  yalnızca anneannem rahatsızlandığı için ona uğradım sonrada Efe ve Lia'yı alıp parka gittik.
Bayramın 3.günü sabah anneme kahvaltıya gittik, Esra'lar da oradaydı. Çok keyifli bir kahvaltı oldu. Sonra Özcan ve Deniz gelmişler Istanbul'dan, bize geliceklerdi. Onlarla bizde buluştuk, oturduk tatlı Ada'cık ile Efe oynadılar ama biraz kısa sürdü. Ada, Efe'nin hareketlerinden biraz ürkmüş olucak ki bir süre sonra pek yaklaşmak istemedi. Ama öyle tatlı bir bebek olmuş ki tam lokum. Ordan hep beraber 365 AVM'ye gittik. Dedemiz ve Babaanemiz oradaydı. Hep birlikte çay içtik, Denizle biz gezdik. Derken Arzu ve Taylan çağırıdılar oraya geçtik ama önce eve tabiki Efe'ye bir banyo arkadan mama ve UYKUUUUU!!!! Bütün gün sokaklarda gezip, yorulmuş bir evlatçık olduğundan uyuyuverdi hemen.
Bayramın son günü ise halamız Ayda, eniştemiz Mehmet ve kuzenimiz Erenalp geldiler :)) Sabah hepberaber bir kahvaltı yaptık sonra Erenalp ve Efe biraber oynadılar (sayılır) ama şimdilik aralarında baya yaş farkı varmış gibi görünüyor. Sanırım zamanla bu yaş farkı kapanacaktır ve güzel vakit geçireceklerdir. Halası ve eniştesi bizim civcive bayıldılar. Bizimki de tüm numaralarını döktü ortaya. Çocukların daha bol resmini çekmeliymişim. Bir daha bir araya geldiğimizde mutlaka çekicem. Kamera çekimindense fotoğraf daha çok bakılıyor gibi geliyor bana.
Derken 5 gün süren canım bayram tatilimiz sona erdi :( Eve gelip kıymalı makarna yapıp günümüzü bitirdik. Bundan sonra pek tatil yok önümüzde, yılbaşı da Cumartesi günü olacağından bu sene böyle geçer artık. Ama güzel olan şey bugünün Cuma olması :) Yarın sabah evde olucak olmak :))

Arife günü bayram alışverişinden önce, anneannemle :))
Dedemle eğleniyoruz :))
Bayram bayram epey şık oldum sanırım, kıskananlar çatlasın!

Anne bırak ya daha karıştırmam gereken bir sürü yer var :)

Henüz Bartu'nun saçını çekmeden önce :)

Açık havada mama keyfi gibisi yok!

Çadırım çok eğlneceli ama çok uykum geldi napim?

Ada Efe'ye televizyonun nerden kapatılıp açılacağını gösteriyor, eyvah!!
Erenalp artık kocaman abi olmuş, dimi ama?

Bizimki Erenalp'in yemekte nazlandığı yemeğe atılmak istiyor :))