21 Mayıs 2013

Durum güncelleme

23 Nisan 2013 Kuğulu Park

"Kendinden küçüğü bulmuş çok mutlu :)"

Bu foto da bundan tam 1 sene önce çekilmiş!... Tatlı bebeğim.
Mayıs ayı yazı yazamadığım bir ay oldu nedense. Bahar yorgunluğu tembelliği bu olsa gerek. Son durum: Efe tam gaz konuşma çabasında zaman zaman oyuna daldığında kendi kendine konuşuyor olduğunu fark ediyorum (ki bu harika bir şey, hayal dünyası gelişiyor die mutlu oluyorum).

Diyet yapmaya çalışıyorum ama yaz geldi gelecek derken yine tam istediğim gibi olmadı ama pes etmek yok!!!

Aybe'mizden de bir oğluş geliyor (hayırlısıyla :)) Efe'ye 2,5 yaş küçük bir kardeş geliyor...

Biraz önce evi aradım, oğlumun misafirleri vardı, anneannesi, babaannesi, kuzeni ve anneannem. Babaannesi onları bahçeyede çıkarmış, mutluluktan uçuyordur bizimki. 

Artık sevgili eşimin bana hediyesi olan bir iphone 4'üm var :)) Akşamları da bol fotoğraf çekip burada paylaşacağım :))

Bugün akşam erkek traşı olmaya gidiyoruz, berbere. 



  

Hiç yorum yok: