30 Mayıs 2013

Instagram'la duygusala nasıl bağlanılır?

Sabah fırsat bulur da önce okuma listemdeki diğer blogger arkadaşları okursam ya da instagram'a göz atarsam hiçbirşey paylaşamıyorum, ya birine kilitleniyorum, ya işim yoğunlaşıyor ya aklım karışıyor. Onun için önce yaz sonra oku modelini tercih etmekte fayda var diyorum.
Dün gece viber üzerinden Serkan'la konuştum sonra Efe'nin fotoğrafını çektim, uyurken sonrada altına şöyle yazıverdim:

 Photo by slnssm


"Odasında mışıl mışıl uyuyan bir kuzun varsa,
uzaklarda özlediğin bir kardeşin,
sabah sesini duymaya can attığın bir annen,
gülümseyerek ve severek, özleyerek andığın bir baban,
hatıra biriktirdiğine sevindiğin bir anneannen
ve birazdan göğsüne yaslanıp derin bir nefes alıp uykuya huzurla dalacağın bir kocan varsa mutlusundur...
Haberin yoktur belki ama çok mutlusundur..."

İşte hepsi bu...
...
..
.

1 yorum:

buya dedi ki...

tesadüfen bu yazınızı gördüm. gerççek mutluluk başka türlü bu kadar sade anlatılamazdı sanırım:)