25 Şubat 2016

5.yaşımızı kutladık

En son geçen sene yazabilmişim bloguma buna inanamıyorum... Zaman gerçekten su gibi geçiyor. Arada neler neler yaptık, Norveç'e gittik, tatile gittik ve tabi ki en önemlisi Efe gerçekten çocuk moduna geçti. Ve bu sene de yine çok güzel bir doğum günü kutladık, Allah nicelerini göstersin hepimize...
Birazdan biraz fotoğrafta olucak, büyüdüğünü gözüyle görmek isteyenlere.

Bu yazımı ertlemiş olmamın sebebi birazda dünya tatlısı, biricik Lia'mızı elim bir trafik kazası sonucu (İsrail'de) kaybetmiş olmamız. Kendisini Ocak 2015'de uğurlamıştık, o tarihten beri sık sık telefonda konuşuyorduk. Yokluğuna alışmak zor oldu, hepimiz için. Galiba en çok benim için. Ben onu farklı seviyordum, bir abla bir teyze gibi... Hele Efe sorduğunda, hatırladığında öyle bir cız ediyor ki içim. Koray desen ayrı yıkıldı, hepimizin kalbinde büyük yeri vardı. Şüphesiz ki onu asla unutmayacağız...





Dediğim gibi geçen sene Mayıs ayında oğlumla Norveç gezisi yaptık, Damla - Serkan - Batu ziyareti. Hergünümüz güzel geçti. Ama dürüst olmak gerekirse, Efe o zaman şimdikinden de küçük olduğundan sıkça bizi çileden çıkardı ama idare ettik, çocukla seyahaet ediyorsan bazı krizleri göze almak gerekiyor. Uçakta kakası gelebilir, içtiğini üstüne dökebilir. Sıkılabilir, uyumaması gereken bir anda uyuyakalabilir. Ama yine de seyahat etmekten vazgeçmemek lazım neticede bir sürü unutulmaz 'an' yaşadık hepbirlikte... Bilgisayarımda Norveç resimleri olmadığından ayrı bir post olucak, Norveç resimleri ile :)

Büyüdük ve artislik nedir biliyoruz artık galiba :)

Geçen yaz sonu... 

Buradaki ifadeye bayılıyorum

Yılbaşı ağacı ve Efe temalı fotoğraf



Anne papyon alalım dedi, aldık, taktık

Komik palyaço'm benim

Geri kalmayım dedim :)



Birde yazın kalabalık bir Çanakkale, Dardanos tatilimiz oldu, Nilüfer Teyze'nin evinde. Çocuklar için bol deniz, bol güneş... Efe'nin salıncakta uyuduğu 'okey partilerimiz' ve lezzetli yemeklerle dolu uzun sofra muhabbetlerimiz unutulmazdı.

Bu arada yeğenim Batu Ağustos'ta 2 yaşına basıcak, yürüyor ve kendince epey konuşuyor, pek tatlı pek.
Sevgili yeğenim

Efe'nin kreşte 2.yılı olduğundan kıdemli kreş öğrencisi oldu kendisi. Maşallah pek fazlaca okul sever bir çocuk. En büyük tehdidim 'seni okula göndermem yarın görürsün' - ve bu tehdit işe yarıyor :)

Efe artık sayı ve harflere tamamen hakim. Sevdiği şarkılar, bildiği tekerlemeler ve yemekten içmeye televizyon programından futbol takıma pek çok tercihi olan, kararlı, istediklerini ve istemediklerini net ifade edebilen bir yakışıklı.

Bir taraftan okul araştırmalarına bile başladık... Koca bir bilinmez okul meselesi. Doğru bir karar (iyi bir okul, ödenebilir bir fiyat gibi çok kriter var) verebilmek için çabalayacağız. Günümüz şartlarında bir kolej tercihi yapmak gerektiğini düşünüyorum. Benim için en önemli nokta çocuğumun en erken zamanda ingilizce öğrenmesi ve yine iyi bir arkadaş ortamında, ona yol ve sevgi gösterebilecek öğretmenlerle bir yolda yürümesi...

Benim işimle ilgili olarak; firmamız Alstom'u, General Electric firması satın aldı. Ofisimiz Kentpark'a taşındı.
Şirketimiz ve ben :)

Şimdilik bu kadar; yazımı okuyanlara, yaz da okuyalım diyenlere selam olsun :)

Sevgiler...



Çok güzel bir doğumgünü geçti... Çok şükür :)

Oğlumla misafirlerimizi beklerken

Sevgili Gökhan bu sene de bizimleydi

Danslar, oyunlar 

İtfayeci Sam pastası, yaşasın... Magnetimiz de böyleydi bu sene


Resim yazısı ekle

Pinyatamız da vardı... 


Aydırmen yani Captain America... :)

Biraz piller bitmeye başlamış galiba...






Hiç yorum yok: