27 Ocak 2012

Ankara ve kar

Kar hala devam ediyor tüm hızıyla. Ankara resmen kara teslim. Gökyüzünün mavi olduğunu unutucaz neredeyse. Kar ve soğuk artık gündelik hayatın bir parçası oldu.

Efe'nin doğum gününe 1 hafta kaldı neredeyse :) Plan program tamam değil kafamda, eee bende başak burcuyum bilmem lazım. Benim için en kötü şey kararsızlık. Evde acaba zor ve yorucu mu olur diyorum. Çünkü bir yandan da tadını çıkartmak isteyeceğimiz bir gün. Dışarda pahalı mı olur diyorum? Neler hazırlasam diyorum, tuzlular tatlılar? Falan filan derken kafam meşgul. Allah hep böyle tatlı meşguliyetler versin hepimize diyorum.
Geçen postumda bahsi geçen yürüme videosunu malesef eklemiyorum çünkü yan tutmuşum makinayı hem düzelmiyor hem de çok karanlık en kısa zamanda bir gündüz daha güzel bir video çekip eklyeceğim. Ama başka resimler var ekte :)
Burdan Azerbeycan'a, Norveç'e ve Amerika'ya sevgiler...

Dedemle simitçide (elindeki de gerçek kar ha!)

Amcam ve ben bir örnek giyinmişiz

Banyodan önce ellerimi silerken

Burda da bir "büyüdüm ben" edası var, dimi ama?


Bu da bahsi geçen kar!.. Bu sabah evden çıkarken..


3 yorum:

Adsız dedi ki...

Tesekkurler selamlar icin.. Bizdende selamlar.. Amerika'dan ve Norvec'ten.. :-)
Yurume videosunu bekliyoruz dort gozle.. yan da olsa.. :-)

Serkan (Dayi)

Acqua dedi ki...

Oğlunuz pek tatlı maşallah. Güler yüzü hiç solmasın...Şimdi o kızların peşinden koşuyor ama büyüynce sanki kızlar onun peşinden koşacak gibi

Selen dedi ki...

Teşekkür ederiz. Hepsi ayrı lokum şimdi ama büyüyünce ne olurlar görücez :)) Dediğin gibi güler yüzleri solmasın yeter. sevgiler..