13 Ocak 2012

Eyvahhh! Elektrikler kesildi!...

Dün gece 1 sularında bebefondan uyarı sesleri gelince, elektriğin gitmiş olduğunu fark ettim. O an itibariyle Efe ha uyandı ha uyanıcak, heryer karanlık yavrucak korkacak diye tam uyuyamadım. Ve beklenen son beni bilmiyorum kaç sularında yakaladı. Efe 'birisi buraya acil baksın' tonunda bir sesle birimizi çağırdı ve kura çektik bana çıktı. Soluğu onun yanında almam ve anlatmaya başlamam bir oldu, "bak oğlum elektrikler kesildi, dışarısı karanlık çünkü henüz gece ve ev çok soğuk çünkü kombi çalışmıyor :((" ve mutfaktan ışıldağımızı elime alıp odasına oturduk, bana eliyle lambasını gösterip ıh ıh diyor ama ne fayda annem yok yok! En sonunda Lia'yı uyandırıp temel ihtiyaçlarımın bir kısmını karşıladım ki bu sırada saat 06.00 civarıydı. Derken babamız uyandı ve Elektrik kesintisi ile ilgili bilgi almak üzere firmayı aradı saat 08.30'da elektrik gelicek dediler ama süprizzz: elektrikler 07.30'da geldi. Yeniden medeniyete kavuştuk. Sabah sabah mutlu olmak için sebep çıktı bize de, Nasreddin Hoca misali (eşşeğini önce kaybeder sonra bulur ya o hesap). İşte böyle, soğuk ve karanlık bir Ocak sabahından geriye kalanlar.
Yarın sabah alerji doktoruna gideceğiz, Prof. Dr. Bülent Şekerel, Alev Hanım'ın tavsiyesi üzerine. Bizimkinin yanaklarındaki kızarıklığı anlamaya çalışacağız. Umarın elle tutulur bir sonuçla döneriz. Ayrıca önümüzdeki hafta 1.yaş göz kontrolü ve kan-idrar testlerimiz var, bunlar hep kontrol amaçlı.
Şimdilik bu kadar...


PIM&PIMBA, Efe'cik bunları çok seviyor...
ve bunları da SNOWIES :))

1 yorum:

yesilerik dedi ki...

ne guzel bır blog olmus ıyıkı gordum ve okuyorum ellerıne saglık cutie;)