03 Şubat 2012

1 tanemiz 1 gün sonra 1 yaşında!..

Güneşli bir Şubat sabahı bir tatlı 'Efe' geldi aramıza.

Onu kollarıma ilk aldığımda dünyaya bir can getirmiş olmanın verdiği şaşkınlık, sağ salim getirebilmiş olmanın verdiği mutlulukla karmaşık bir duyguya girmiştim. Şimdi düşünüyorum da aslında ne demek olduğunu anlamamışım meğer.
Dünyada var oluş nedenimin geçmişte yaşamış olduklarımdan ve gelecekte yaşayacaklarımdan çok öte bir nedeni varmış, Efe'yi dünyaya getirmeye vesile olmak.
Bu muhteşem varlığa annelik yapmak... 

Daha önümüzde yürüncek upuzun bir yol var, Efe-Selen-Koray... Efe hayatı öğrenicek, adım adım, gün be gün. Ve biz de ondan öğrenicez, adım adım, gün be gün, anne - baba olmayı, aile olmayı, fedakar olmayı, sabretmeyi, endişelenmeyi, gülmeyi, ağlamayı...


Efe'nin ilk yaş kutlaması demek, 1 senenin muhasebesi demek, yaşattığı duygulara dönüp bakmak ve en önemlisi şükretmek demek Allah'a böylesine bir mutluluğu bize verdiği için.


Evladın doğumgünü demek kendi doğumgününden daha güzel bir gün demek-miş...

Ben hayatımda ne zaman güzel bir duygu yaşasam ve zannetsemki dünyanın en güzel duygusu bu, Nazım Hikmet'in dizeleri gelir aklıma;


"En güzel deniz henüz gidilmemiş olandır
 En güzel çocuk henüz büyümedi
 En güzel günlerimiz henüz yaşamadıklarımız

 Ve benim sana söylemek istediğim en güzel söz
 Henüz söylememiş olduğum sözdür."

İşte duygularım şimdilik bunlar, dilerim Allah isteyen herkese bu güzellikleri yaşatsın.

Doğumgünümüze katılamayacak ama kalbi burda olacak herkese (onlar kendini bilir) kucak dolusu sevgiler..











4 yorum:

AYÇA dedi ki...

Daha nice nice yıllar geçirin hep beraber sağlıklı ve mutlu :)
Efe'nin 1. Yası kutlu olsun. Ne büyük heyecandir anlayabiliyorum. 14 Şubat'ta 4 yasında olacak Demir de ama sanki ilk defa dogum gunü kutlanacak gibi heyecanlıyım. :)
mutlu yıllar ....

yeliz dedi ki...

şimdiden mutlu yıllar... çok güzel bir yaş olsun efe için:)

Selen dedi ki...

Ayça & Yeliz,
Iyi dilekleriniz için çok teşekkürler...

yesilerik dedi ki...

Bayildim yazina ne de guzel yazmissin ilk yasiniz kutlu mutlu efecigi tatli yanaklarindan operim:)