10 Şubat 2012

Durun kar taneleri


"Yollar benim umudumdur yolları kapatmayın
yağmayın yollarıma durun kar taneleri..."

Dün akşam tamda iş çıkış saatinde yağan şiddetli kar yolları kapattı denebilir. Önce Kızılay'a kadar 2 saat süren bir otobüs macerası daha sonra Kızılay'da çaresiz olduğumuzu anlamamız ve arkadaşım Sibel'in eşinin bizi alıp eve götürmesi filan derken eve ulaşmam saat 8'i geçiyordu. Fakat daha kötüsü Efe dün göz doktorundan çıktığında, babasıyla beraber, Cinnah Caddesinde karın, trafiğin, kar lastiksiz arabaların hışmına uğramışlar. Ve sevgili oğlum canhıraş ağlamış arabada :( Koray ve Lia'nın yüreği paralanmıştır eminim. Neyse ki çok geç olmadan eve varmışlar. 

Kar münasebetiyle otobüslerle hiç olmadığım kadar haşır neşir oldum. Malum kar yağdığı zaman en emin, en hızlı ve en ucuz seyahat ancak otobüsle mümkün. Yaşasın ego :)

Efeciğimin bugün 1 yaş aşıları var. Dilerim mümkün olduğu kadar macerasız, ağrısız ve tabi ateşsiz bir aşı günü olur. 

Postumu kardeşimin yıllar önce Ankara'da yine bir karlı günde çektiği fotoğraflarla bitirmek istedim. Şarkı nostaljik, fotoğraflar nostaljik...

Kuğulu Parkımızın kibar kuğuları

Bir Ankara klasiğidir Kuğulu...

Annemin evinden Tunalı'ya doğru, Protokol Yolu

Cinnah Caddesinin altındaki anıt. Efecik büyüdüğünde bunlar duruyor olurmu hala bilemiyorum?..



ÖZEL
Belki zihinsel yorgunluktan, belki kış mevsiminin herkeste yarattığı genel psikolojisinden, nedendir bilmem, ben bu ara karmakarışığım
Evet kendime karmakarışık diyebilirim, TDK'daki kelime karşılığı (mecaz anlamda) tam beni anlatıyor, buyurun:
Karmakarışık: Huzursuz, kararsız, karmaşık
Birde bir cümleyle örnek vermişler ki o da pek hoşuma gitti...
"Başımın içinde bir sis ve hep ona bağlı karmakarışık hayaller var." - P. Safa


 


1 yorum:

yesilerik dedi ki...

ne dogru demıssın bend boyle bır ruh halındeydım gecen gunler suresıne sımdı sımdı acılıyorum carsamba gunune kadar kafam yıne karma karsık ama bu sefer hazırlıklar ıcın