11 Nisan 2012

Biz hasta olduk :(

Efe'cik ilk defa hasta oldu, tarih 7 Nisan gecesi saat 1 suları, öksürerek uyandı, nasıl telaşlandık anlatamam. Önce biraz evde idare etmeye çalıştık, doktorumuz Alev Hanım, bir surup önerdi aldık sonra biraz uyuduk, saat 04:20 sularında öksürerek bir uyandı, baktık olmayacak doğru Güven Çocuk Acil'e gittik.
Tanısı: Virütik Larenjit. Kimden ne zaman nasıl kapmış bilemiyorum ama ilk defa olması dolayısıyla bizi epey endişelendirdi doğrusu. Şükür ateşimiz yoktu halen de olmadı. Hastanede soğuk buhar vermek istediler (ventolinli) ama biz o anda gereksiz bularak (Efe'nin ağlamasında da kaynaklı almadık). Eve gittik ertesi günde malum allak bullak olduk. Pazartesi ofise geldim ama aklım tümüyle evde olunca izin alıp eve gittim saat 11 sularında evdeydim. Efe kriz halinde ağlıyordu sanırım ağrısı oluyor, hem boğaz hem baş öte yandan kırıklık. Neyse ki saat 17.30'da Alev Hanım'ın muayenehanesinde tekrar soğuk buhar aldık, ventolinle. O bizi epey rahatlattı. Nefesi biraz düzeldi. Yarın veya Cuma günü tekrar kontrole gideceğiz. Bu işin sırrı ventolinle soğuk buharda demek ki. Muayenehanede gördük ki bir sürü bebek ve küçük çocuk hasta malesef. Allah hepsine yardım etsin, küçük olunca insanın içi daha bir acıyor. Yavrum derdini de anlatamıyor.
Ben dün izinliydim, evdeydim yorulup enerjisi bitince kucağıma gelip uyumak istedi, iyi ki evde, iyi ki yanındaydım. Evde anneanne, babaanne, büyük anneanne herkes vardı. Bugünde babası evde, babaannesi de gidecek.

Çocuklar hasta olmasın diyorum. Postumu Efe'nin hasta halinde çektiğim masum fotoğrafını ekleyerek bitiriyorum. 2 gün yemek yemeyerek süzüldü sanki... Toparlar ama benim oğlum biliyorum.




Hiç yorum yok: