20 Nisan 2012

Pişik Deneyimimiz

Evet gündemimiz dün itibariyle değişti.
Yeni konumuz PİŞİK!!.. Oğluşum çok fena pişmiş. Kucağa almaya kalkarken bile sızlanıyor evladım. Sabah epey huzursuzlandı. Babaannesi gitti sabah saatlerinden itibaren yanındaydı, beraber gezdiler, yemek yediler.
Pişik olma sebebi bağırsaklarının aşırı çalışması, doktorumuz Reflor Şase verdi ayrıca pişik için uyguladıklarımız: tyosid + bepanthen + Mustela Stelactive. En önemli nokta poponun tam olarak kurumadan bezlenmemesi aksi takdirde pişik bölgesi iyileşmezmiş. Geçen hafta değişik şuruplar içmiş olması, beslenmede meydana gelen değişiklik (varsa) ve diş çıkartma bağısak hareketlerini direk etkileyen durumlar.
Pazartesi 23 Nisan olması nedeniyle tatiliz. Dilerim sağlıklı, güzel havalı, keyifli bir 3 gün geçiririz.
Yarın sabah Baby Shower var, Nurcan'ın. Uzun zamandır görmediğim birçok arkadaşımı görücem, çok heyecanlı valla. Umarım unutmamda fotoğraf çekerim  bol bol.



 


1 yorum:

bir uyuzun gunlugu dedi ki...

merhaba
tesadufen denk geldim bloga benimde 1 yasinda bir oglum var.bizde pisikten cok cektik bir donem Sudocrem kullandim ve cok memnum kaldım hala da kullanıyorum.Domates portakal cok asitlı oldugu icin pisik yapabiliyor.cok gecmis olsun

ozge