10 Nisan 2013

Nisan ayı, ordan burdan...

Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.
Orhan Veli

İşte böyledir bahar aklın kaçar olur...
Günlerdir kah açıp kah kapayan havaya aldırmayıp inadına bekliyorum güneşli sabahları.
Bütün sıkıntılarımıza inat bekliyorum, derin bir oh çekeceğimiz o güzel bahar sabahını.
Bekle diyor yüreğim az daha bekle. Bahar geldi... Yüreğin çiçek açsın...

Ayda ve Erenalp, Nilüfer Teyze Ankara'da hatta şimdi herkes birlikte... Efe sabah hazırlandı Lia ile beraber babaannesine gitti. Bende çıkışta gideceğim, şenlikli bir gün. Günler epey uzadı artık bana göre hayat uzadı. Eve geldiğimde 1 saat aydınlık kalmaya devam eden hava mutluluk veriyor.

Dün gece Galatasaray Real Madrid'i 3-2 yendi. Bunu da tarihe not düşmek lazım.

Efe'ye bebeklik albümü yapmaya başlamak lazım. Bu yönde çalışmalara başlıyorum.

Birkaç foto ile oradan buradan konulu postumu bitiriyorum.


Bahçemizde çiçek toplarken...

Erenalp - Dedemiz - Efe, Pazar Kahvaltısı

Zeki Müren modeli gözlükle, Efe huzurlarınızda (poza dikkat!!!)

Kar botlarını şimdiden özleyen bidik

Güneş gözlüğünü gece takıp, traktör üstü pozu veren ciddi delikanlı


Bundan tam 1 yıl önce Efe, uykudan uyanmış, minicikmiş...

Hiç yorum yok: