20 Mart 2013

Canım oğluma mektup

Ben küçükken dünya gözümde çok büyüktü
Yaşanacak milyonlarca mutluluk, keşfedilecek bir sürü yer
Tanışacak onlarca insan...
Ve upuuuzuuun yıllar var önümde sanırdım
***
Ben küçükken kocaman bir hayal dünyam vardı
Gerçekler acı değildi sadece gerçekti
Anlamadığım herşeyi bir gün anlayacağımı,
Ve canımı yakan şeylerin bir gün yakmayacağını sanırdım
***
Ben küçükken büyümeye daha çoook vardı...
.
.
.

Canım oğlum,
Şimdi o zaman geçti, sen geldin dünyama
Bakışım, duygum, duruşum değişti seninle

Şimdi senin büyümene daha çoook var
Yada ben öyle sanıyorum...

Ama ne olur seninde kocaman bi dünyan olsun
Kocaman hayallerin ve çok küçücük acıları,n
Ufacık dertlerin, ufacık kederlerin
Gülümseyen rüyaların olsun...

Şimdi bende seninle yeni bir yoldayım artık
Sen, ben, baban ve tüm sevdiklerimizle
Yepyeni, ümitlerle dolu bir yol açtın hepimize
Bir kapı araladın aydınlığa çıkan,
Bana yaşamı, ümidi ve mutluluğu baştan anlattın bilmeden





Hiç yorum yok: