06 Mart 2013

Efe komik bir küçük adam

Komik erkekler popüler olur. Benim küçük erkeğim şimdiden komik.
Dün uyku öncesi salondaki kanepede oturuyoruz, Efe pijamalarını giymiş, uyku moduna girmiş, bana bir yandan el sallayıp bir yandan "gay gay (bay-bay)" dedi ve başladı gülmeye :)) Gözlerime "bak anne ben ne kadar komiğim" dercesine öyle bir bakış attı ki!!!, beraber güldük. Ben o anda onun şakasına gülüyor olmamın onu ne kadar mutlu ettiğini sezdim ve bu beni bir kat daha mutlu etti. Büyüyüp iletişim geliştikçe, sevginin boyutları değişiyor.
Yukarıdaki resim oğlum keyiften 4 köşe olmuşken çekilmiş... Sebebi ise; o anda ortam hepimize göre harika. Evimizde misafirimiz Aybegüm var, menüde Levrek var daha da gelicek bir misafirmiz daha var. Kızlar akşamı yapıyoruz, Efe bizimle sofrada balık yiyor hatta gaza gelip ekşi ekşi salata bile yiyor. Ben de oğlu balık yemiş, mutlu bir anne olarak bu gülüşün bir benzeri yüzümde sohbete dalıyorum... Saat daha dokuzu henüz geçmiş, bir bakıyoruz ki Efe kanepede kendini uykuya vermiş.
Şimdilik bu kadar.
Saat 17:17, az sonra oğluma kavuşmak üzere yola çıkacağım.


Hiç yorum yok: