02 Mart 2012

Yine karlı bir Cuma

Bu sene kış başından beri kar kalkmadı yerden, yani özellikle bizim mahallede. Bu hafta her gün yağdı resmen. Gündüz yağmasa gece yağdı. Dolayısıyla da mecbur işe gelenler hariç insanlar evlerine tıkıldı kaldı. Haftasonu hareket etmek mümkün olucak mı bilmiyorum? Ama birşeyler yapıcam mutlaka onu biliyorum.

Efe'ciğimin son numarası eşyaları alıp çöpe atmak (bu bir kumanda olabilir, bir emzik veya çorap) yada kirli sepetinden babasının atletini çıkarıp kendi dolabına taşımak. Eve gelince montumu alıp salonun ortasına taşıyor, babasının terliğini bizim yatağın üstüne... Bu liste böyle sürer gider...

Biriciğime 18 ay kıyafetleri alıyorum artık anca oluyor. 9-12 ay kıyafetlerini de dolabından çıkardık bile.

Dün akşam irmikli muhallebi yaptım ona yarım kase, Lia bugün öğleden sonra organik mürdüm eriği püresi ile karıştırıp vericek, bakalım sevicekmi? Tarifi çok basit: 1 kaşık irmik, 1 kaşık normal pirinç unu, 1 kaşık bebe pirinç unu (hafif tatlandırılmış) ve 1 büyük çay bardağı süt. Pişiriyorum ve meyveli servis ediyorum yakışıklıma. Bunu yaparken önce rendelenmiş elma tencereye konup biraz pişirilebilir ardından muhallebisi yapılır (ki Efe buna da bayılıyor).

Dün gece uykusundan önce 200cc günlük süt + 1 çay kaşığı bal eşliğinde uyku rutinine başlamıştık ki olmadı. Bende rutini baştan alırken 150cc daha süt hazırladım. Malum bebeklerin hayatı alışkanlık ve rutinler üzerine kurulu. Nasılsa içmez bu kadar sütü dedim ama küçük adamım içti, bitirdi ve derin bir uykuya daldı keyifle :) Önce sevindim sonra dedim ki ya evlatcığıma bu kadar süt dokunursa diye aldı beni bir endişe. Hemen sevgili doktorumuz Alev Hanım'a mesaj attım. Cevabı süperdi "hiç sorun olmaz, inanın"... İçim rahatladı benimde. Mıncık kadar mideleri var malum, korktum ne yapayım :))

Bu ara fotoğraf yok çünkü çekmedik. Mekan hep ev olunca değişik birşeyler çıkmadı ortaya.
Şimdiden herkese güzel, mümkün oldukça keyifli herşeyden önemlisi sağlıklı bir haftasonu diliyorum.

Kıştan şikayet etmekten ben bile sıkıldım, çevremdekileri düşünemiyorum bile.
"Bahar gelsin istiyorum"
Arabamı kullanabilmek ve akşamları spora gidebilmek istiyorum.

...





Hiç yorum yok: