25 Ağustos 2011

Bebeğim büyüyor

İşe başladıktan sonra sen sanki daha bir hızlı büyümeye başladın. Son kontrolünde 8,600 kg, Boy: 68 cm. Alev Hanım diye bir doktorun var. Biz çok memnunuz yol gösterici ve pozitif bir kadın.

Bugün 6 ay 17 günlüksün, ek gıdalara başladık. Sabahları peynir, ekmek, meyve ve mamadan oluşan süper bir karışım alıyorsun. Öğlen çeşitli çorbalar, öğleden sonra yoğurt. Ve günde 3 postada Aptamil 2 numara. Çorba ve yoğurtlarını ben geceden hazırlıyorum, malum yediremediğim için en azından pişirmek hazırlamak istiyorum. Sanırım en çok mama ve yoğurt favorin gerisini de severek yiyorsun çok şükür. Alttan 2 tane dişin çıktı yaklaşık 1 ay önce. Gerisi de geliyor sanırım biraz sıkıntın var, kaşınıp duruyorlar muhtemelen. Sabahları çok erken kalkman dışında şimdilik uyku ile bir sıkıntın yok.

Bundan böyle gün gün yazıcam herşeyi. Geç bile kaldım ama ancak yeni yeni senden başka şeylere de konsantre olabiliyorum birtanem. Bu satırlara hep çok çok güzel, keyifli şeyler yazmak dileği ile...

Hoşgeldin boncuğum hayatımıza.
İyi ki seni doğurmuşum.
Seni Çok Seviyoruz...
22.Ağustos.2011

Hiç yorum yok: