19 Ekim 2011

Alkış bebeğim...

Artık Efe bebeğim müzikle beraber alkış yapıyor, minik davuluyla ritim tutuyor... Karnı doyunca önlüğünü çıkartıyor... Oyuncak sepetindeki oyuncakları çıkartıp sonra geri sepete koyuyor (ki ben buna çok gülüyorum)... Sokak kapısında biri anahtarla girerse ve Efe'cik bunu duyarsa hemen kapıya yöneliyor (acaba babam mı bu gelen diye)


Dün akşam eve gidince odasındaki şifoniyerin çekmecelerini açıp içindekileri boşalttı nasıl keyiflendi anlatamam. Hepsini Lia topladı sonra sanırım onun için pek keyifli olmamıştır :))

Alt 2 dişinden sonra yukarıdan da 3 tane geliyor biraz sıkıntı yapsada şükür yine de ateş, ishal vs. yok.

Bugün tam 8 ay 14 günlük oldun bebeğim zaman su gibi akıyor... Büyümeni izlemek büyüleyici bir süreç...

Halanlar Bakü'den, Dayınlar Trondheim'dan bu yazıları okuyor ve fotoğraflarına bakıyor onun için hemen son fotoğraflarını eklemek istiyorum ve onlara kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum... Erenalp ve sen birazcık büyüyüpte biraraya geldiğinizde neler olucak onu çoook merak ediyorum, dimi Ayda'cım?

Babamla dükkanda çalışıyorum, anne bizi rahat bırak

Tunalı Tadım'da ne sipariş versem düşünüyorum


Annem almış ama takmak is-te-mi-yo-rum!!!
Ohh be çıkarttım :)

Şu dişler kaşınmasa hayat daha güzel olucak galiba


O ciddi suratını yerim senin

Seğmenler 2011-Sonbahar






Hiç yorum yok: