04 Ekim 2011

Yeniden işbaşı, yeniden ayrılık vakti :(

Pazartesi sabahı yeniden işbaşı yaptım, dün bakıcımız sevgili Lia geldi. Gelirkende Efe'ye bir sürü hediye getirmiş. Bizi ve özellikle Efe'yi çok özlemiş. Dürüst olmak gerekirse, gelmeyecek diye ciddi anlamda endişelenmiştim.
Geçtiğimiz 2 hafta boyunca oğluşumla kah evde kah dışarda sürekli birlikte vakit geçirdik. Hava yavaştan bozmaya başladığı için o kadar çok yürüyüş yapamadık (bende biraz üşendim galiba) ama birkaç sefer Kuğulu Park'a gittik. Kuşlara gel-gel-gel yaptık.
Birde rutin doktor ziyaretimiz vardı Alev Hanım'da. Gayet güzel geçti kilomuz 9,360gr. ve herşey yolunda dedi doktorumuz. Menümüze yeni tarifler ve yiyecekler katıldı. Mamayı biraz azaltıp diğer ek besinleri çoğalttık. Bir dahaki görüşmemiz 5 Kasım'da, o zaman Efe'm 9 aylık olmuş olucak, inanılır gibi değil.
Bu 2 hafta sürecinde babamızla gidip araba koltuğu aldık, Kraft Omega modeli. Efe bu durumdan pek hoşlanmadı çünkü o daha çok arka camdan dışarıya bakmayı seviyor. Ama yavaş yavaş alışacak artık mecbur. En son gezimizde uyuya kaldı...Resimlerin hepsi aşağıda.

Bu tatilimizde anneannemiz, babaannemiz, büyükanneannemizle güzel vakitler geçirdik. Dünde parka gittik babaanne-Efe-Selen beraber, inanılmaz keyif aldı. En kısa zamanda babamızla da gitmemiz gerekiyor.

Salıncaktaki yüz ifadesi gözümün önünden gitmiyor. Ayrıca dün babaanne çorbası içti ve bi daha bi daha diye ağzını açtı durdu... Amcasıda laptop ve masalcı tırtıl aldı hediye, yeni oyuncaklarıyla fotoğrafını çekmemişim, en kısa zamanda buraya eklerim.

Anneannesi ile büyü büyü büyü kocaman ol yaptılar şimdi büyü büyü büyü deyince yukarı bakıyor kerata.
Dün gece ilk defa uyku tulumu ile uyudu. Ben daha fazla olay çıkartıcak sanmıştım ama korktuğum gibi olmadı (şimdilik!!!)
Salonu tamamen kendisine tahsis ettik desem abartmış olmam. Yerde 3 kat çeşitli örtüler üstünde EFE & Oyuncakları. Bütün hafta evde vakit geçirdiğinden bizim için tek önemli olan şey onun güzel ve mutlu zaman geçirmesi. Zaten eminim çok kısa bir süre sonra o alan yetmeyecek ve evin her yerinde olucak.
Şimdilik bu kadar gerisi aşağıdaki güzel fotoğraflar...

Çabuk çek anne uzun oturamam bak, sıkılırım!

Serçelere hayretle baktı, kendisi de bir minik serçe halbuki...

Banyo keyfinden sonra bu kadar yakışıklı olan tek erkek benim bu dünyada :)

Bu şekilde babamla saatlerce yürüyebilirim.

Babamda bende çok eğlenmiyoruz bu resimde neden acaba?

Babaannem su böreği veriyor ama minik minik kim doyar ki bununla :)

Anne hadi çek hep sana bakamıcam!!

Güvercinlerle konuşuyorum ama onlar benimle konuşmuyor!

"Bu araba koltuğunu sevmedim uyuyayımda yol hemen bitsin bari"

"Anne hergün parka gelebilirmiyiz?"

"Off ya hayat böyle çok güzel"

"Daha çok sallanmak istiyorum"

"Babaannemle beraber parkta taşlarla oynamak çok zevkli ama büyük çocuklarla oynamak daha zevklidir herhalde"

"Amcam bana almış yaşasın"

"Anneannem büyü büyü kocaman ol diyor bakıyorum bende?"

"Oh mızıldandım diye anneannem kurtardı beni bu koltuktan yaşasın"

"Doktoruma gelmeyi çok seviyorum, burası oyuncak dolu"

"Büyükanneannemle arabada..."

"Koltuk ilk oturduğumda güzel gelmişti..."







Hiç yorum yok: